hos bäjjbie

sitter hemma hos sötnos, han har precis åkt och fiskat..:/
så är själv, ska snart gå till kusin och vara där hos henne isf att vara själv..(:
igår blev de ju som sagt att åka till säffle. älskling hämtade mig vid bussen, sen åkte vi och åkte ut på sjön en sväng:) myss.(: sen blev det bara mys hemma med en film. sen senare runt 20 kom han på att han ville flytta ut tven i varddagsrummet, så då blev det att grejja med de..:) jag städad mest runt om kring, teknik saker är inte riktigt min grej;)
 sen vi halv tio kom Jos och sandra..:) så det blev att sitta här och dricka lite.. senare kom märta och ginta oxå..:P
runt halv tolv så gick dom vuxna till harrys, själv det blev det sängen för mig..xD hatar att vara liten..:P haha
men det var en trevlig kväll!:D
och i morse eller a runt 1 så gick jag och finaste och mötte malin vid ICA, tog en glass och malin hämtade ut sitt hår..(:
så de blev till att gå hem till oss och börja grejje med de. och aldrig i helvete mer säger ajg bara! tog fyra timmar och de var kletigt och ja fan! haha. men jag klarade de tillslut..:P
ah sen har väl inte vi gjort mer jag och älskling, bara myssssit hela kvällen..:D

ha en bra kväll!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0