Mår ikke bra!

har precis gått upp, och klockan är 15:15...? jag brukar inte sova så länge. men har inte blitt så myclet sömn nu när man vart med älskling och sovit där..;) men i nat var det tråkigt och tomt, saknar han redan.:(
vet inte riktigt vad de är med mig just nu! mår illa hela tiden! har knappt fått i min någon mat alls denna veckan. och det känns i hela mig är helt slut i kroppen och yr! igår blev jag tillochmed rädd när jag stod själv ute vid bilarna och allt bara började gunga och hoppa. gick seriöst hålla i mig i bilen! vad händer?:(
hmm, så nu sitter ajg här med en stor klump i halsen för att jag försökte få i mig lite spagetti och köttfärsås som stod framme när jag vaknade. men de gick inte! jag älskar mat jag behöver mat!!!! HAHA

idag blir det nog enbart sängen.! ska säga hejdå till min syster och olivia och louise med, sen ska jag till farmor och säga hej till min "nya" kusin;P så de blir väl lite grejjsiaf idag.:P menmen

nu ska jag gå ut på uddevalla hem och hitta en lägenhet till min älskade..(: nu kommer han ner till mig!!
för han kan ju inte visa sig i säffle tydligen;) alla ska ju slå ner han?? eller va var de.?:D
då känner vi så här, farligt att någon i den vänkretsen ska slå ner han. kanske ska slån i matte eller något. den chansen är ju större iaf;P HAHA det är så roligt.
kommer bli roligt när inte jag orkar hålla käften och kroppen istyr..(: men andledningen till att jag gjort de hittils är att jag enbart tänker på konsekvenserna jag kommer få. jag tänker på mig själv. har för mycket skit efter mig nu. behöver inte mer.:P

jag älskar dig och det kommer jag göra livet ut!
du&jag föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0