onsdag morgon 10:55

solen skiner och det är ganska varmt ute!
det gillar vi verkligen! börjar bli riktigt tråkigt med gråa moln och regn konstant. men är väl bara sol en liten stund se kommer väl regnet som vanligt? det skulle iaf jag tro.
menmen, igår blekte jag äntligen min 10 cm utväxt..xD fy fan så jag såg ut..:S men nu är det iaf lite bättre. nu hoppas ajg verkligenmitt paket m håret kommer i morgon!!! skulle bli lyckligas då! haha, dom skickade det iaf idag så man kan ju alltid hoppa, med min tur så kommer de väll inte ens. blir borta på posten eller nå.:P hmm säkert.
nu sk ajag gå ner och ta mig lite sallad(har blitt sallads beroede!!) sen försöka ta mig till säffle till min älskling.

ha en bra dag, det ska jag ha!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0