tisdag morgon 11:37

har precis kommit upp ur sängen. min kära mamma väckte mig genom att ta kort på mig?;O hahaja fråga mig inte vrf men de gjorde hon. och hennes förklaring var för att dom inte såg mig så ofta;) hahah säger jag bara. men är ganksa sant att jag inte är hemma så mycket, och när jag väl är de sitter jag här eller sover.:P illar inte svanskog så är de bara! dom kan väl flytta från skiten så ska dom få se;)
olivia och louise har sovit här i natt så nu står dom här bredvid mig och sjunger i varsin mick;D så goa. så nu ska jag ner och fika med dem på altanen. skulle egentligen ha åkt ut i båten men började ju blåsa och regna så nu..:(
sen kommer älskling oxå förhoppningsvis. mys i svanskog!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0