tråkig.

hm tråkiga som mina föräldrar är så ville dem se på nån jävla deckare från 1700 kallt!
satt där med mina popcorn och försökte finna det bra i den, men fatta inget! nej usch så jag gav upp och gick in och städade i ordning allt på mitt rum..;D shit va tvätt de blev, blir kul det för min mor i morgon att tvätta;) jag tror faktist jag ska ta och lära mig i morgon hur man gör..xD  har bott ett år själv och kan inte tvätta!!!? sjukt. så nu får de bli ändring på det oxå..xD så får väl vara med och kika i morgon.
förövrigt så har ajg packat ner hela garderoben som vanligt i packning! blir så sjukt irriterad på mig själv att jag alltid ska ha med allt möjligt liksom IFALL att jag skulle vilja ha de någon dag..:S nej usch! tur vi ska ha bilen ner och att de inte bara är jag som ska typ åka buss eller nått. det hade ju inte vart för roligt om jag säger så..xD

jaja, nu ska jag ringa älskling och säga god natt! för nu får det snart bli sängen.

Älskar dig verkligen!
saknar dig så det gör ont i mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0