emelie karlsson

hemma hos mamma nu, älskling körde hem mig för en stund sen.:P han var trött på mig.. haha nej då. tråkigt att åka från varann..:(  men var tvungen för ska packa i ordninginför flytten till uddevalla i morgon..:) ska bli så himla kul..:D så dagen idag ska jag packa ner det viktigaste osså..:)
har fruktansvärt on i ryggen..:/ tack vare min söta pojkvän som alltid är så himla klantig! skulle vara gosig han och ställa mig mot väggen och krama och pussa på mig, men problemet vara att de inte var någon vägg där utan en trapp!!! haha typiskt han:P men jag klarade mig;)
jaja, igår ville jag bara skjuta mig själv! mådde dåligt som fan och hade ont i ryggen då som sagt. spydde tillochmed, så blev ingen dricka för mig inte igår. tråkig som man är.:P men vi hade mysigt hemma istället köpte ett par filmer och massa godis. han fick till och med mig att köpa en big tasty!! jag som knappt får i mig EN chesseburgare normala fall:P haha men den vargod, men jag orkade ju knappt halva så fet linus fick ju äta upp den..xD haha ja intressant:P
usch har så tråkigt, är helt själv hemma resten av min familj är på väg hem från smögen. hoppas dom handlar innan dom kommertill svanskog där affären stäner 4! jävla skit affär, håller ju på och gå under av matbrist. fanns inte en grejj i detta hus och ajg är hungrig som en gnu! typiskt!

jaja nej nu får jag gå ner och packa!
ha de bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0