Westernfest!

ja lilla L och Carro, jag ä fjortis men de är inte riktigt min uppgift att prata skit om mig själv, utan de är eran.:P skaff er blogg;) men spelar ingen roll vad ni tycker om mig för ni ska inte ha något me mitt liv att göra ändå..:) så tack och hej!

jaja inge mera prat om det. i fredags blev det att åka hem..(: ville väl mest bara hem till håret och kolla in de.. och det var ganska så bra ändå, lite väl långt och så. men ska försöka klippa till det senare idag!
iaf runt 9 i fredags kom älskling, markus och sandra till svanskog.:) så det blev kubb och dricka borta vid sommarhemmet..:) trevligt. slutade lite konstigt men men..:/
lördagen vaknade jag på fel sida och var hur otrvlig och på hur dåligt humör som hellst! var jätte trött och rejält bakis och så skulle jag börja jobba 11! så de var bara att hoppa upp och gå i väg och jobba! skulle bara jobba till 1 men blev till 5:/ sen hem och sova en sväng. telefonen ringde och sandra undrade om jag ville komma ner till dem och ta en grogg så fick studsa in i duschen och senare vidare ner till henne..:) satt där en stund och sen kom älskling oxå dit. blev lite poker och en och annan cider. sen åkte jag och bäjjbie hem till mig och myste en sväng;D sen bort till själva festen där de var inte alls kul. nästa år får de bli mer alkohol i kroppen iaf.:P men de var en okei kväll!

idag blir det sängen och slappa hela dagen! är helt sluuut!
jag älskar verkligen dig, kommer aldrig lämna dig..
Emelie & Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0