En onsdag

ja...
nu har jag faktist vart duktig även idag! åkte ju upp till stallet förut då, gick ut och grejjade i ordning astrixför en tur. blev dock själv, syster hade för mycket annat för sig. så idag blev det en skritttur i skogen. det är väldigt skönt sånt med.!:D
sen så blev det att grejja i ordning allt i stallet som skulle fixas med. sen gick ajg ut och bara gosade jätte länge med min lillen! usch nu börjar jag få ångest och vill inte att han ska åka igen.:( men de går ju inte, jag kan inte ha honom här när jag bor i uddevalla.:( hmm, ibland får man göra sina val fast de gör ont i en! men jag älskar honom lika mycket för det! och nu ska ajg fan bli bäst på att hälsa på honom! enda orsaken varför jag inte är det, är nog att det gör ont.. :/
menmen..:( sen efter det gick jag in och fick mig lite mat hos sis, sen så började vi prata pengar att ajg behövde lite nu inför uddevalla trippen:P så syster förslog att ajg skulle få pengar om jag målade typ "taket" ute på hennes hus, och jag bara ah visst de kan ju inte inte vara sååå svårt:P så ajg började och måla och fy fan va jobbigt det var! stå med armarna över huvudet hela tiden är jobbigt! så jag målade däär i 2,5 timme och kom 1/3 ;) och min snälla syster istället för att hjälpa till eller något så tog hon en stol och hoppade med och satt bara där och tjötaoch kolla hon! hahahaha;D
sen kom iaf pappa som räddaren i nöden och hämtade mig, så får väl fortsätta mitt jobb någon annan dag;) fick iaf pengarna:P så nu har jag tjänat ihop lite så vi iaf kan leva gott där nere och dricka gott!:D hehe drickan är huvudsaken kan jag säga!

förresten ajg är jordens lyckligaste!
älskling rinde förut och sa att han skulle börja flytta ner saker till uddevalla om 2 veckor..:):):):)
åå! ingenting kan bli bättre än vad de är nu!
jag bara älskar´t!

det finns ingen som dig, älskar dig av hela mitt hjärta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0