(Y) upp för mig!

ja nu ni, nu har jag vart ordentlig!
åkte till stallet vid 16, eftersom min älskling(hästen) är ju här hos oss nu denna veckan. och för er som inte vet så har jag hyrt ut honom..:/ men iaf vid 16 kom veterinären hit för han är sjuk. men dom kunde inte riktigt förstå vad som var felet så blev att ta 3 blodprov så skulle dom ringa i morgon.! så nu hoppas vi inte de är något allvarligt!
usch va ledsen ajg blev när jag såg honom i lördags..:( typ ett årsen sist .:( min lille pluttis som jag har gjort så mycket me genom åren! hehe skrattade för mig själv förut när jag tänkte på allt! gud vilka grejjer man våga göra när man var lite yngre:P nu är jag ju nästan rädd för hästarna:P konstigt hur man förrändras. saknar iaf hästarna mycket!
menmen, sen så gick ajg med mamma och tjejerna ut i skogen utanför huset och fick mig en påse svamp som jag fan ska åka och sälja i morgon!:) haha fattig!
jag är ute i skogen och plockar svamp och älskling är ute på sjön och försöker få fisk så vi får ihop lite pengar så vi har i uddevalla;) haha vi försöker iaf;) inte dåligt de:P
sen nu när jag kom hem gjorde jag en god sallad och kasta i mig! det gillar vi!
så idag tycker jag faktist jag är värd tummen upp!:D

nu ska ajg gå in i duschen sen sätta mig famör tven med minälsklade mamma och pappa och se på en riktigt bra film och äta popcorn!:)
saknar älskling oxå!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0