Midsommar, Hillringsberg.

Fredag: gick upp ganksa tidigt och åkte med mamma ut och plockade blommer;D haha sen satte jag mig och gjorde två kransar till ollivia och louise;) duktig som bara den, dock inte så snygga men va fan;)
sen kom faste oc vi åkte bort till farmor, så gick vi ner till hembygdsgården och stod där och ugglade ett tag, sen åkte jag med kusinerna hem till oss igen. kastade i ordning lite grejjer jag skulle ha med till johanna. min kära kusin andreas fick köra ner mig till åmål. var väl där jämt vid 5. fick slänga i min en pan pizza sen kom friman och jimmy och hämtade oss.
sen drog vi ner till olliver i åningskog;) var en rolig kväll, och både de ena och andra lyckades vi göra sönder;) haha
nej men en rikigt kul kväll som slutade hos johannas kompis björn. trevliga människor.:) sen åkte vi hem, var nog hemma innan 12 faktist;)
lördag: hoppa väl öpp vid 11 eller nått, dega omkring till klockan va 1-2 typ. sen åkte jag med johanna till jobbet, och för er som inte vte så rider johanna häsatr på sitt jobb;9 haha
så hon började grejja och rida hästar, jag hålde mig i bakgrunden och kollade på;P sen sista häste så gick jag med på en skritttur, så även ajg rörde på fläsket lite;D sen åkte vi hem och dega, sen vid 9 eller nått fixa vi chaufför till Hillringsberg;9 så då åkte dem första ölen ner.:P så vi åkte dit, träffa min kära mor och far som jämt var litte runda under fötterna så jag och johanna fick oss ett gott skratt;D
ah sen hände de nog inte så mycket mer:P hehe
skiit rolig kväll iaf, som måste göras om..(:








deg dag idag, ska föröka komma ner till johanna så vi kan göra taco..(: fetast!
ha en bra dag.

puss på han..;D

Kommentarer
Postat av: Sean

underbar header! ;)

2009-06-21 @ 19:37:46
URL: http://jeunneseean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0