oki;)

okey det blev lite mer data denna veckan;) hehe..
har precis kommit från mammas jobb, vart där och solat en sväng:P
nu ska jag packa i ordning lite kläder åså jag ska dra me mig till åmål. ska även handla lite i mammas kylskåp och se om jag hittar nått gott vi kan ha till tacosen ikväll..:) så idag blir det taco och nog en och annan cider!;D
ska nämligen iväg och panta ringen nu så lätt att vi ska dricka upp pengarna iaf och ha jävligt roligt!;P haha linus bjur ;O
fick även reda på vad jag ska betala nu för det som hände i torsby, och jag lovar er ajg vill bara gå och gräva ner mig i ett höl och aldrig mer komma upp.! vet inte hur jag ska kunna fixa mig ur detta faktis..:S menmen ä man wild and creazy så är man;D inget jag kan göra så mycket åt:P bara att ajg jobbar häcken av mig i 10000 år såhar ajg nog betalat av de med:P

nu ska jag vara lugn resten av mitt liv.
puss&kram
me like you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0