Rida?

ge mig ett liv, jag bara är trött och sover hela tiden! haha iaf på veckorna.
emelies liv består av sova på veckorna och sen på helgerna festtfestfest:P
börjar tröttna lite påt faktist om jag ska vara helt ärlig. jag tror jag får ta och skaffa mig ett liv nu.
jag har börjat fundera på att börja rida igen. haha det vore lite kul känns det som. blev sugen när ja var me johanna i stallet. och jag menar vi har ju ett par hästar att välja bland så det är ju inga problem på den fronten;D så varför inte?det är roligt och jävligt bra träning. för träning är något jag verkligen borde tänka på nu;) haha lite väl deg ust nu känner jag. nejnej usch. jag SKA fixa ordning på mitt liv!;) fast jag älskert precis som det är nu, så varför egentligen:P hehe
mm men jag tror jag ska bli seriös på ridfronten.. det vore väldigt bra!!
jaja. så nu ringde jag precis till min kära syster så nu ska jag ta med mig henne ut och rida :P hahah
får ta mammas gravida klöss.:P
sen så kommer johanna och hämtar mig, eller om jag åker med nörsken ner till åmål. där blir det garanterat taco;D och sen deg i soffan. sen ska ajg väl slagga hos dem och åka med dem till kstad i morgon.:D ska bli intressant och spännande;P

ha en bra dag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0