sol,umgås & fest!

Torsdag: pappa körde in mig till säffle för jag skulle jobba en liten sväng. mellan 12-16. var hur varmt som hellst och man ville bara hellst dö!;D men stark som man ä så klara man sig hahaha..xD
efter det gick jag hem till malin, sen gick vi bort till Bowlinghallen där vi skulle käka och spela med Mcd..:D så vi spelade i hela 2 timmar!!sen blev det tacobuffé, det var riktigt kul! har dock ont i handleden som en griis nu.:P
sen iaf efter det gick vi hem till malins syster och satte oss och drack te. ( dom gjorde;)) sen blev det en sista promenad hem till malin och sova. somnade som en stock!

Fredag: hoppade upp vid tio och gjorde oss ordning, jag för jobb och malin för en HEL dag på stranden! fusk..:P
jobbade bara från 12-15 så de var snabbt gjort..:) efter det gick jag hem til kusin och duschade och gjorde mig i ordning för att åka med mina älskade vänner syskonen kall & nörsken ner till ånimskog, men efter lite bråk så kom jag inte så långt så jag blev kvar i säffle..:/ Tråkigt.

ah och idag hoppas jag verkligen på redi fulla i bfors! är ju faktiskt bengtsfors festivalen hörrni;D HAHA.
men först och främst ska jag gå ut och jäsa i solen ett par timmar, sen om det går som planerat så kommer Linus och hämtar mig så ska vi åka och hälsa på våra bäbis katter. vi saknar dem<3 så det blir sol,umgås och fest! kan inte bli bättre, eller jo..:/

Puss på honom!
saknar han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0