sommarlov!

idag var jga min sista dag i skolan, och det var välbehövligt ska ¨jag säga er! gud så sleten och trött jag vart idag.
har hållt på med projektet precsie hela dagen och ingen har blivit som jag vill..:s men men
förstår fan inte hur man kan lägga ett såpass stort projekt sista jävla veckan???? lärare säger jag bara!
sen missade jag bussen som skulle ta mig till tåget så det fick att åka med B-fors tjejerna till bfors och ta en buss därifrån hem till åmål:P väl hemma kastade ajg i mig lite mat, sen gick jag och solade! fick värsta färgen och nu känne rjag hur solnarkomanen växer inom mig, blir nog sola i morgon oxå kan ajg tänka mig;D
nu kom syster, ska med henne hem nu och färga och klippa henne..:)

puss på han!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0