Sug och svälj trevlig helg!

fredagmorgon började tidigt.
hoppade upp kl 04.45 duschade och gjorde mig i ordning för dagen. sen vid 6 åkte jag ner till sandra och började att locka hennes hår, sen vid 7 skulle jag åkte med bussen men så klart missade jag den, så en sur pappa fick hoppa upp och köra in mig till säffle. åkte hem till familjen strömberg och började grejje med Mathildas hår, och bytte om till klänningen..:) sen vid kvart i 9 åkte Jag med Mona Och Lennarth till kyrkan för att kolla mathilda och mirandas avslutning. jätte fint var det och dom va så söta så..:) efter det blev det tårta och grejjs, sen stack ajg till pekås och hälsade på malin som ar duktig och jobbade..:) sen gick ajg hem till kusin och sov en timma, sen kom malin så vi käkade lunch där och tjata..:) sen fick jag springa bort till herrgårn för att kolla alla som tog studenten..:) alla var så söta så..(: jag vill med!!! men men bara 2 år kvar nu..:)
jag hittade iaf en johanna och hängde med dem en sväng på stan, sen åkte jag med sandras familj hem och käkade mat och tårta..;) blev dålig när vi satt hos hennes, jätte sleten och feber och allmänt häng. men jag skullle med till säffle så ajg gick bort och köpte en vinflaska sen åkte jag med till säffle vid 21:30 var väl i stan vid 10, var med ela en sväng och åkte runt. inget ös på emelie direkt så jag ringde mamma redan vid 23 och ville hem så hon fick hämta mig;) så jag låg hemme i min säng innan klockan var 12 i fredags på studenten och allt! hahah de ni;)
lördagen var mest en slapp dag, gick och solade så nu är jag ganska brun faktist;) sen gick ajg ner till sandra vid 3 och började med balfrisyren. den blev tråkig och jag blev inte alls nöjd..:( menmen..
dom körde ner mig till åmål så hoppade jag av hos johanna. satt där och drack vin;D sen typ runt 7 hämta stifler mig så vi åkte hem til honom. satt och drack och blablabla.. sen vid halv tio gick vi till johanna och nörsken och joina dem ett tag. men gick ganska snart tillbaka. drack lite till och emelie blev ganska dragen:P sen blev det sängen.
vaknade vid typ 12 någongång, då åkte han till garaget och jag gick bort till johanna en sväng.
sen blev det svanskogoch sova ut! dyng trött! sen på kvällen så tog jag en cykeltur(8km) upp till syster och tillbaka..:D nu ska jag fan få ner tjockismagen och börja ett sunt liv;D
somnade gott gjorde jag iaf..(:
nu tänkte jag gå och sola sen åka upp till syster, ska klippa en kompis och få lite cash;D aldrig fel..(:
ha de bra.

+ att jag måste lägga till att jag stör mig på dig din idiot. jag känner dig bättre än någonannan. jag vet hur allt ligger till du beöver inte ljuga och hitta på saker. jag bryr mig inte om det. jag och dina närmaste kompisar vet att du är mytoman och vi lyssnar inte på ditt skitsnack. det är ingen ide att försöka masa om det, tror dig inte iaf! alla skrattar åt dig och snackar bara massa skit. går nog inte ett gott ord om dig på stan längre. lägg ner, man kommer ingenstans med de du håller på med. ordna upp och ta reda på ditt liv ist!


Sug & svälj, TREVLIG helg..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0