goingen

var väl hemma igår i typ 6 timmar;) käka lite mat sen la jag mig och sov, vaknade sen och hoppade upp till syster och slängde mig ut på mammis häst en liten sväng. sen kom min sambo johanna dit och hämtade mig, så åkte jag med henne till åmål igen. käkade lite taco även igår;)
blev bara mys framför tven tom kom och hälsade på en sväng med. sen somnade en trött johanna. inte det lättaste att få väck på den;9 hehe
gick iaf upp 8 i morse för hade ju lovat robert att följa med han till kstad.;D men han hade ju försovit sig så han kom ju 1000 år efter;) haha
malin var med me så vi hoppade av hos henne sen när vi kom hem. gick vi ett par ärenden på stan;) "sålde" förlovningsringen;) fick hela 200kr för den och dom pengarna gick till dricka..:D
så nu hoppas vi på lite bra väder i morgon och massa goa människor..:) då kommer de bli perfekt..:)

nu ska jag vila, hur trött som hellst.

puss på han<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0