varmt varmt varmt..(:

Tisadg: vaknade i åmål. åkte med johanna och nörsken tillvänersborg, sen drog vi till svanskog en sväng. åkte och hälsade på mamma och pappa och sa hej(hämtade pengar alltså;)) sen tillbaka till åmål, handlade lite käk, så åkte jag och johanna hem till henne och feta oss med potatisgratäng me kassler i.. MUMS!
jag tror både jag & johanna har fan gått upp ett par kg i vikt sen vi fann varann; de enda vi gör är att käka..:P hahah men fan så gott vi mår!:D sen resten av kvällen blev de slapp framför tv. somnade tidigt!

onsdag: vaknade vid 10 när jojhanna kom hem från jobbet..;) duktig hon, jag bara låg och soov..:D
sen blev det häng i soffan ett par timmar, sen tog vi oss faktist i kragen och satte på oss shortsen och gick ut i det underbara vädret..(: haha tog en promenix ner till staden och strosade om kring, träffade mamma och pappa som bjöd på glass.. sen gick vi hem till johannas föräldrar, gick ut med hundarna sen hamnade vi framör varsin dator..xD
sen om en stund blir det hem till johanna och äta mat..;D sen vidare till svanskog och vår stuga för att bada..:D känns som de skulle behövas ett dopp i denna värmen. men väre det gillar vi.

ha en bra dag, det ska vi! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0