elmia!

jag kan bara säga till alla att jag har haft en toppen dag!!!(:

började dagen kl typ kl 6 hemma hos lättn;) gjorde i ordning oss och stack till bussen. kl typ 20 över 7 åkte vi i från skolan mot jönköping och elmia.;) trevlig bussresa med alla dom bästa<3 mina tjejer gör min dag:)
var i jönköping vid 10, strosade om kring där inne massa. massa roligt att kolla på skit bra!;) skulle ha satt i löshår, men dom jävlarna lurade mig..x) så det var bra att en del av tjejerna var med och fatta de hur de egentligen var, innan de var försent..xD efter massa timmars strosande så äntligen hittade vi vår efter längtade Bobby(: hahah. såå heet! det gjorde vår dag verkligen bra;) såg även ensam mamma johanna, börje salming, lolou( elle rva heter hon som va med idol?) haha, magnus carlsson;) ja lite smått och gott så;)
nu sk ajag sova, är hur sleten osm hellst, kommer nog sova riktigt gott i natt(:

pusss

Kommentarer
Postat av: maliin

Det var en kalas bra dag<3

2009-03-08 @ 00:08:54
URL: http://maliinorust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0