Hemma idag

vart hemma idag..:( var me mamma till kstad, kollade på ny soffa!!! hmm så jävla irriterad på den människan så finns inte. menmen. ah som sagt dagen har spenderats i kstad, typ jämt kommit hem. Nörsken hörde faktist av sig idag..(: det är nog seriöst ett år sen jag pratade me han nu..:/ så det var trevligt att umgås med honom en sväng. många cp minnen med den tjockiisen..:) haha saknar den gamla goa tiden ganska mycket faktist. men nu är det slut på all skit, allt må dåligt och allt lidande.:P nu kommer de bli bra igen<3

skolan i morgon iaf, om jag så ska gå till åmål för att åka med bussen, vill ner till mina tjejer. sen efter skolan kommer min sötis ner och ska tillbringa några dagar med mig i ua..:) ska även hinna med och träna på kvällen, har ju bokat pass. ajg har inte någon aning om vad för pass, men de håller nog lättan reda på..^^
nu blir det sängen och försöka somna tidigt så det akn bli i morgon så ajg kan komma ner till flickorna någon gång, och få träffa min babe<3

puss, jag älskar dig.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0