I´m nothing without you!

Lördag: var i säffle under dagen..(: var och hälsade på anna och leon..:) sen var jag uppe hos baby. miss you!<3 kvällen var ganska lugn hemma hos syster, var snäll och var barnvakt..(A)
Söndag, betyder skolan i morgon förhoppningsvis<3
idag hoppade jag upp vid 11 och åkte med till åmål och kollade på fotbolss cup! usch var riktigt tråkigt..xD så snäll sk ajag aldrig mer vaar och erbjuda mig att åka med. hehe. nu sk ajag mysa ner mig under täcket och kolla på film, är sliten.
I morgon blir det sova i säffle hos sötiis:)<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej flör fan sakna inte honom, fall inte tillbaka, va lite fri nu!!!!

2009-03-15 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0