town

hemma hos mammi nu, efter en dag i säffle.
nu ska jag låta bonnig och säga fy fan va jag älskar säffle. kom dit kl 1 på dagen, var tusen fula rostiga 740 ar ute, alla bara åkte upp och ner upp och ner. skit hög musik och alla höller på att glo öga ur sig så fort de kommer en tjej på gatan, fy fan va jag saknar de ahah sjukt. jag ä sjuk, förr skämdes jag fan över hur säffle va..x) sjuuukt^^
iallafall jag gick och hälsade på Anna<3 och leon..(: vi gick ut en sväng och till donken och feta oss..:)
sen efter 4 var jag med mikaela.(: strosa omkring och gjorde inget nöttigt.:P
efter 6 kom sis och hämta mig då skulle hon feta sig på donken, men jag sa FAKTIST nej..(A) haha.
sletnast och mitt liv suger, så ska somna nu tänkte jag och vakna och vara tillbaka till det ajg en gång hade.<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0