FuckYou.Nu

dagen började att jag så snäll som jag är gick upp halv 7 tror jag och släppte ut hästarna åt min stora syster så hon fick sovmorgon för engångskull. sen kom mamma och hämtade mig typ 7 och så åkte jag hem och sov en timme, sen åkte jag med till säffle. tog en fika med Nina & Sandra!<3 efter det blev de en sväng på stan. sen hem till Nina, satt där och slappa, sen vid 3 åkte jag ut till V-bro. Där var mikaela och therese i full gång med att göra fint(:
eftersom vi började väldigt tidigt så kändes kvällen som en helevighet, åkte in till stan jämt innan 12 för att vissa ville ha Mc. dock blev jag och jocke utstängda.:S hehe
efter det blev det att träffa andreas en sväng (: hittade även en Nina efter vägen..(:
Min kväll var helt enkelt skiit bra, men som alltid så förstörde en viss person som alltid.!meen de gör inget, kommer aldrig falla ändå!

Du är den svagast personen jag mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0