Årjäng

Ja , min lilla lätt jag vill det verkligen. ä gööött sugen. :D

kvällen igår var skit bra..:D åkte hem ifrån vid 7, började dricka och åkte till långserud och mötte Mikaela & Lars och dem.:P Mikaela hade tur och tappade sin ny öppnade vin flaska rakt i backen så den geck i tusen bitar. så där slutade hennes kväll;) hahaha
senare i årjäng åkte vi bara rönt och mupp, blev lite för mycket för lilla emelie som alltid;) åkte hem ganska tidigt, så var hemma runt 3 tror jag. Olliver följde med mig och var min natt kompis..:D heh
så i morse vakna vi typ vid halv 10! sen gick vi och väckte jonas, sen upp till nytomt och satt där. och nu är jag hos älsklings sis.:D
ska snart åka till kstad.

Puss, ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: lätt

va menade du nu?haha

2009-05-22 @ 19:38:52
URL: http://rebeccalatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0