Det kanske är ett flygplan, vem vet??

Hoppade upp kl 6 duschade och gjorde i ording mig, Jonas kom vid halv 8 typ så åkte jag med honom till säffle.:D var med Malin på Iv..;D riktigt slapppt!! Hahaha sen blev det donken, som vanligt:P sen drog vi upp till Sjukhuset och bla bla.. sen åkte Jag , Malin, Friman, Jonas och olliver hem till olliver. släppte av han och hämta nön skit, sen åkte vi hem igen. sen blev de slapp hemma hos mig, klippte av malins hår..:D lika kort som mig nu;O haha snygging..:D
Sen blev de kalas för mig..:D Louise va söt(där av rubriken) Jag frågade henne vad de kunde vara i mitt paket, och hon bara " ett flygplan kankse , vem vet?" så ryckte hon på axlarna...:D så söt..
det var dock inte något flygplan:P
Nu sitter jag uppe hos syrran och dunkar basshunter;) ikväll åker jag med JOnas, olliver och hampus till årjäng på lasse stefanz:P får se vart jag hamnar?:D sist jag och jonas var i väg på Lasse stefanz i arvika vaknade jag ju upp i b-fors utan honom.:P hahah

ha en bra dag..:D
PUSS

Funderar starkt på att panta förlovninsringen, behöver pengar till helgen:P


Kommentarer
Postat av: rebecca lätt

Bra kommentar längst ner! gört ;) <3

2009-05-21 @ 18:37:40
URL: http://rebeccalatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0