Matte prov.

just haft nationella i matte, gick riktigt bra..:P haha(Y) men jag måste ha tänkt helt hel säkert eftersom jag tyckte  det var sjukt enkelt, så antagligen är det fel alltihopa, brukar vara så.:P eller så kankse jag blivit lite smart;D haha vem vet?
nu tror jag faktist vi ska ha lite frisör sen får vi gå hem vid 12..:) det giller vi. idag tänkte jag gå hem till MIG, haha inte vart där på år och dar kännsdetsom, ska bli gött å flytta ifrån där. trivs inte. har btw fått lägenheten över lätt..:) flyttar in det 1 juli. får vi se om Malin joinar mig eller inte?:) hoppas hoppas.
hade en mysig dag hos malin i måndags, gick bra på jobbgrejjen oxå..:)  fast självklart blev jag sur och irriterad på en viss man som alltid ska förstöra,håll dig till henne nu..jag skäms faktist över dig,åker upp och ner på stan en tisdags morgon kl 8, jag bryr mig inte om varken dig eller din bil sördu, du kan åka förbi hur mycket du vill gasa och fjante dig så mycket du vill, kommer aldrig kolla åt ditt håll ändå. du kan inte bli lite mer genomskinlig lilla gubben. men lägg ner seriöst, finns inget att se på iaf! nog om det.

Nu ska jag kila och se vad vi ska göra nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0