projekt, min dröm salong

sletnast..:/ har ju försökt mig på projektet idag, gav upp ganska snart men har sötte med de nu på kvällen en sväng oxå..Måste bli klar med det idag för i morgon kommer det inte bli något gjort, ska ju till säffle 7 till morgonen till malin och jag tror ju knappast vi sätter oss och pluggar dåe.:p ahah
och jag vill faktist lämna in nått i tid för engångskull! hade vart skönt men d ekomme rjga nog inte hinna eftersom jag inte riktigt förstår hur jag ska göra de heller..:( inte alltid lätt för lilla emelie. men jag är van..:D
Nu blir det ner och kolla på DH iaf, de får inte missas! jäkla lättan som fått mig att bli nörd i de.:P haha
Sen blir de antagligen mer plugg då, om jag inte somnar till i soffan,..:P är ganska trött faktist.
menmen, god natt på er.

Puss.
ge mig hälj..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0