vår Marten 2oo9

Var hos malin runt 11, gjorde i ordning mig eftersom ajg inte hann det innan jag åkte till henne eftersom en Nörsk stod på trappen kl 9! och ville bli klippt. haha, jag ska ge igen nörsken.:P
vi drog ner på stan och kollade läget, sen satt vi och tjata på sibylla bla, sen hem till malin en sväng igen och bytte till myskläder eftersom jag kände mig bara allmänt slappis och sleten och kände att de var bekvämt:P gick ner för att möta lisa på stan, men de kom aldrig någon lisa. så jag käka lite fet mat sen träffa vi Olliver och åkte med honom hem till malin återigen, gjorde oss i ordning och sen gick vi ner på stan igen! hahaah mas! Tog en fika på donken och sedan kom robert och liedberg och lisa och vi hängde på dom i bilen, åkte med i caravanen :P mycket folk i lilla säffle igår vill jag lova..(: Trevligt..:) sen senare hoppade vi över till olliver igen, så kvällen bestod mest av att åka bil. sen kom ju mina pinglor från skolan, och då slank det ner och annan öl och lite grogg här och där.:Poch kvällen blev genast mycket roligare. jag vet att ajg inte skulle dricka men jag tog bara ett par stycken så jag visste jag skulle hålle mig lugn men ändå ha lite roligare;) hahahaah. och jag lyckades, jag vaknade i morse utan att jag hade gjort så mycket som en grej igår. tummen upp för mig..(Y) kom hem efter 4 i morse, min kära syster fick i uppdarag att hämta mig..:) så idag vill hon tvinga ut mig och rida med henne..:S orkar inte idag..:/ hahah, massa skol grejjer nu som ajg ska ta tag i..:( vill bara somna och vakna i morgon och åka ner till mina flickor, saknar dem redan;)
nu blir det plugg.(: kan ju alltid låtsas som att ajg kommer göra de..:P

Jag älskar det, älskar att vara själv.Kan gå åt vilket håll jag vill och göra precis vad jag vill. jag bara gillert!
Jag saknar inte dig, jag är bara så jävla rädd för att vara ensam, men vet ni vad jag är inte ensam. har massa!
sjukt hur mycket jag har gjort bara för att ajg ä rädd för att vara ensam..:/:S jag är glad de blev ett slut, för det fanns inget, det var bara en trygghet i vissa studer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0