Dödssjuk.

hmm i natt efter att jag hade tagit mig ett bad blev ajg jätte dålig.kallsvettades, och mådde jätte illa.
och i morse när jg vaknade var det ännu värre, frös som bara den och låg under två täcken och en filt, helt svettig!
Så vid 10 bestämde jag mig för att ta tåget hem, drog mig upp ur sängen, plockade i ording lite som skulle med.
sen när jag gick till bussen blev allt konstigt, benen krampa och gjorde ont, så stod där och fick ta paus innemellan åt.väl på bussen så började ryggen göra jätte ont. så jag var fatiskt rädd där ett tag!
men jag tog mig hem, mötte även emelie i öxnered:P
Pappi hämtade mig i åmål vid kvart i ett. åkte hem och la ig ch sov till nu, eller jag vaknade fö en halvtimma sen. och nu ärdet bar febern som är kvar!
Louise är här, så vihar gort negerbollar.:)

saknar min man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0