En bättre dag!

i morse så var de riktigt skönt att vakna upp, hade noll feber och kände mig pigg och ganska frisk.
var nog för att älsklng sov bredvid mig inatt!hihi
s ida känns allt mycket bättre och nu är det endast rösten som ska försök bli normal, för den låter just nu som en 96 årins! hes och skrämmande!

ikväll blir det pizza & IDOL mys med famljen, älskling ska nog i väg och köpa ny bil(!)!!!!
blir galen snart, seriöst, men nu har han lovat att köpa en fin bil! ja har aldig brytt mig om hans bil affärer eller vad för bil han köper men nu börjar de gå långt över Emelies gräns! han har haft runt 7-8 bilar nu se i juli.. det är inte normalt. nog m de.

hoppa att ajg kan åka hm til Uddevalla i morgon igen, gillar inte att vara här hemma, känns som man har så många krav på sig. oc det vill ajg verkligen inte ha när jag är sjuk! jag vill kunna plocka undan eftre mig när JAG vill! jg vill kunna hoppa ur klädern där jag står, det får se ut hur det vill i sovrummet, behöver inte vara bäddat. jag viilll bara hem nu!!

Vi hörs senae.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0