Fågel Bibbi

varit ledig idag som sagt.
så jag och älskling låg och mös i sängen ända till klockan var 1 idag. 
sen kom malin på besök en liten stund. sen så åkte vi ner till Magda och hämtade henne, åkte ut till torp och gick runt och shoppa lite(: magda bestämde sig för att köpa en fågeljä**el, haha så vi åkte hem till hennes mamma i bfors och hämtade pengar till en liten undulat:) och då så fick vi träffa våra älskade bäbisar mercedes och diesel och vår nya bäbis Pelle! guuud vad jag ville ha med den lilla söta hem idag! ååh nu längtar vi verkligen tills i början av januari då lillen kommer till oss och bli vår bäbis! 
iaf så åkte vi direkt till Torp när vi kom tillbaka till UA, köpte fågeln och sen körde vi magda som skulle träna..xD
så jag och älskling fick ta ansvaret att se till att denna lilla krabbat fick det bra hemma hos magda, och ja ska säga först satt jag bara och kolla på den, sen blev jag kär!:D mm så gosi lilla bibbi!! hahah
så detta har vart en liten djur dag;)
nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan i morgon!

god natt! 

jag är glad, inget kan bli bättre



Mina älsklingar!!:D 


Sötnosar!




Magdas Bibbi

*
Saknar min bäbiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0