Första Advent!

God morgon!
vet inte riktigt vad de är med folk! ska ringa och väcka en hela tiden:P
haha och denna morgon var de inte en gång de ringde. mm i natt stänger jag av min telefon.;)
jaja. nu vet jag inte vad det blir, har ju sovit bort halva dagen.
snart åker älskling och dem andra till säffle.då blir jag själv
hoppas Mallan kommer ner i dag så ska jag gå dit idag redan! lääääänge sen jag var och sov hos oss nu!
men inanna jag går dit, ska ajg stor städa här hemma! när jag är själv och inte någon är i vägen.
är ju faktiskt första advent så nu ska jag göra fint och mysigt!





Kommentarer
Postat av: Emmie Viding

hej, allt bra med dig? :)

2009-11-29 @ 16:15:57
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0