Mamma till en mördare

gäääsp!
nyss vaknat från min lilla vilstund. 
har vart helt seg i skolan idag, vi har haft 3 timmars matte, (jag jobbade faktiskt på ganska så bra!) 
sen lunch och efter det 3 timmar frisör. planerade och pratade mest om mässan i morgon.
gjorde även 9 flätuppsättning;D kan man kalla de så?  
efter skolan blev det ner på stan, skullle köpa mig en ny mascara igen, för min förra jag köpte sööög ju!
och när jag sitter i bilen har öppnat förpackningen och börjar kleta ser jag att det är blå!!varför i helvete gör dom ens blå? vem vill ha det!!! åh jag blev så sur på mig själv!men men så är de, ska försöka åka ner i morgon och byta.
i morgon så skulle jag egentligen fått sovmorgon, men vet inte riktigt vad det blev med dem, så är väl bäst att dra iväg i tid i vilket fall.
på kvällen blir det mässa mellan 18-20! inte kul..

Bävermössa,väst,tröja,lackleggins & tjock mage(:



Bäver Fitt Mössan!:D


Bäst!





Kommentarer
Postat av: verre

så söt är du!

2009-11-17 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0