Öroninflammation

nu är jag tillbaka. det gick fort!
det visade sig att jag hade öroninflammation då, sen hostgrejjs, sen så hade vi väl svinis.
men den milda svininfluensan,så de fanns inget att göra åt den.
men nu kommer det nog bli bättre under nätterna iaf, kanske sova lite?!(:
men jag fick jätte hög dos medicin som jag ska tryck i mig 2stycken 2 ggr om dagen, så vi får väl se hur de går;P jag är ju lite överkänslig mot sånt. gick ju inte så bra med förra magtabletterna:P men de märks. 
men jag stannar hemma i morgon och åker med älskling ner till Uddevalla på Fredag.
ska ju ta med julstakar och sånt roligt nu i helgen!
det är ju faktiskt första advent. sjukt tråkigt , det är inge snö eller ens minsta kallt.:S hmm.
älskling ska även tatuera sig på fredag, äntligen tatuera över den fula på under armen! usch vad jag inte gillar den!
står linus så man knappt ser de och den är olika stor. dåligt gjort!!
men nu blir den borta.:Poch istället blir det en döskalle med röda rosor över armen ist!
låter kankse inte så snyggt, men det var SNYGGT! I♥Tattos!
jag tänkt medans han gör den ska jag köpa julklappar.
lika bra att handla upp lönen på de fort, annars köper jag bara grejjer till mig själv:P hehe och sån kan jag ju inte vara heller. utan då är de bättre jag gör de nu med engång. smart va?;P haha

nej nu ska vi beställa pizza och må gott!
Ha en bra kväll.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0