1 oktober

ja ni, nu är det redan 1 oktober..
och jag älskar det, varm jacka och halsduk! mmm(:

idag i skolan hade vi 6 timmar frisör!(Y) började med likalängder, sen klipp på herrdocka och till sist vågföning!
inte allt för roligt, men sånt man MÅSTE kunna. så det är bara att försöka gilla läget;)
tror jag har åkt på lite feber oxå, ena stunden är jag varm som en ung andra stunden fryser jag ihjäl.
och är helt förkyld.:( tråkigt. men va fan;D
efter skolan blev det krypa ned under täcket en syund, sov dock inte!=)
sen klippte jag malin, sen gick vi ner till stan, var Höstmys på stan så dem flesta affärerna had 25%
så jag handlade lite bäbiskläder, till min saknade vän som snart får en bäbis.(:  hittade även lite grejjs till mig.:)

så nu är jag helt slut efter allt gående, och ingen middagslur.
jag kommer somna underbart nu snart(:

i morgon kommer min kärlek hem!
ska bli UNDERBART.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0