Dags att vakna

usch har precis krypit ur sängen nu, är hur trött som hellst.:(
måste säga att jag älskar min nya alarmsignal!:
"Ah kom igen, dags att ställa sig upp. dags att ta ta i den här daagen.!
1! 2! 3! 4! aaaaav med täcket, booooort med kudden, stääääälll diiig UPP!
KOM IGEN!!!!!" skriker den lilla gubben i ett väldigt högt tempo:P men den är roliga.
man vaknar ju med ett leende varje morgon så det måste ju vara bra...(:
nu sk ajag göra mig i ordning lite snabbt sen dra iväg till skolan.sen vidare till Trollhättan.
usch ska stå där från 14-20! inte roligt. men när jag kommer hem sen så är älsklingen min hemma=D
Och det gillar vi, så ikväll blir det bara mys! 

Ha en bra dag allihopa.
Puss


Jag & Ela för några år sen.. <3
Saknar henne så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0