flytt + jobb

i morse gick vi upp tidigt!
åkte till säffle runt kvart i tio. åkte direkt till Åsgatan och började hjälpa till med flytten.
( mamma mona ska flytta.) hjälpte till ett par timmar sen åkte jag till saker & ting och hjälpte till där en LITEN stund.
sen tillbaka till huset och bärde lite till.
efter det åkte vi och köpte lite smått & gott påS&T.. blev ett par krukor, tavlor och gardiner. och lite smått & gott.
efter det blev det ett par jobbrtimmar på Mcd.

sen hem till svanskog igen, så blev lite efterlängtad mat.
kyckling sallad! nu har jag fan börjat min diet på riktigt.
gjorde faktist över 100 situps innan jag somnade igår tillochmed..;P nu ni!!

PussE
Du är verkligen mitt alllt, älskar dig. <3
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0