Gröna fingrar.

Imorse vaknade jag riktigt tidigt igen.:/ fast idag även älskling.
så vi gick upp vid halv 10 - 10.. gjorde oss i ordning sen åkte vi till Blomsterlandet.
köpte på oss alla blommor vi behövde och krukor.(: sen vidare.. köpte lite mat, gardiner och sånt bra.
och när vi kom hem fick jag sätta i gång med det jag hatar mest av allt, haha blommgrejjning.
och jag kan säga det att jag har ej några gröna fingrar, usch va jag tycker det ä trist.
men jag fick ihop det och det blev allt bättreän innan. får bli mer bättre grejjer när man har mer pengar.;D

Just nu sitter jag och gråter floder uppehos malin&mig.
kollar på extreme home makeover.. haha.
nu ska jag dra över hem och börja stor städa.=)

tycker det är roligt att  folk ska hålla på att kommentera om dom inte ens kan stå för vem man är.
Har man något att säga kan man stå för det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0