Pluggplugg..

sitter nu in kurad i både mitt &vÄlsk täcke i fotöljen.
ute regnar det & blåser satan, och ja gillar det idag, för dom närmsta 2 timmar består av plugg.
usch, jag sprang ju ner med en tvätt förut med en gång efterskolan eftersom jag bara hade 2 timmar på mig så fick ajg ju skynda mig, och mitt i allt stress så märkte jag när jag skulle ner sen igen och slänga in det i torktummlaren att ajg aldrig startade skiiten! haha så typiskt mig, + att äslkling (som älskar sköljmedel!) hade hällt i en aning för mycket sköljmedel i den andra maskinen, så den hade stannat efter halva tiden.
så nu hänger tyngblöta kläder i hela badrummet och droppar (ungefär) SUCK!
men nu måste jag tvätta om allt i morgon eftersom det inte blev helt rent, så det kääns ju så där!

Nej nu ska jag ta ett riktigt tag om Illiaden pappren;D
Ha en bra kväll.
PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0