Sunshine

söndag..
usch va helgerna går fort.:/ snart åker älskling igen..:(
har legat i sången hela förmiddagen, men nu ska jag ta tag i pluggningen.:( inte roligt det heller.
men tisdag är det svenska prov, och onsdag frisör prov. märks vi har fått nya lärare, förra året kan jag inte minnas att vi ens hade prov i svenska, förutom nationella. men nu har vi typ det var 3:e vecka. jag gillar henne inte! haha
sen så har jag & älsling NOG bestämt oss för att saffa att igen=) vi saknar våra sötnosar så mycket! och nu när jag fick reda på att mercedes fått bäbisar IGEN;D så måste vi ju nästan ta en tycker jag.:) så hoppas hoppas.(:
nej nu ska ajg ta tag i pappren.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0