19 september

ja, förut blev det ju en sväng på stan.
hittade dock ingen som vi ville ha, utan blev lite donken frukost, Och in på Willys Köpte lite mat och godis.(:
s¨å när vi kom hem blev det lite chill fremför tven, sen lagade jag mat.
sov middag en timma, sen bestämde jag och anton att vi skulle gå ner och köra en serie bowling.:P
Jag vann då;D riktigt hajj på det där faktist.haha ( inte så konstigt, har ju tillbringat nåfra timmar i bowlinghallen med mitt hjärta..xD)
nu ligger vi på varsin madrass framför tven med godisskålen i mellan och har precis kollar på wallande tjuven.
Nu blir det merfilm, och vänta på hjärtat som snart kommer hem.

Ikväll blir det kräftor och lite dricka. trevligt.

PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0