Hej solen.

sitter just nu helt slut hemma i fotöljen.
har vart med Lätt nere på Willys en snabbsväng, och idag blev det faktist enSTOR godis påse till mig.
de är faktist riktigt länge sen jag köpte en riktig godispåse, godis är inte riktigt min grejj. gillar mer FEtmat ja..xD haha men iaf så nu har ajg och bäjjbie gott till i kväll..(:

Skolan idag började med 3 timmar matte, och nu börjar vi nog komma in i vårat riktiga sega ja igen.
fick ingenting gjort! 4 tal på 3 timmar, riktigt kass;D
sen var det lunch och efter det skolkort. och ja vad ska man säga? blir de någonsin bra;S haha
får väl se när de kommer, blir väl som varje år, fucked up!
sene fter det slutade vi, alltså vid ungefär 1(:
gick hem kastade av mig alla saker och gick över till lätt och  började med frisörarbetet vi hade under eftermiddagen. och vi var duktiga och gjorde klart de och skickade in, och ett arbete till som skulle vart inne om några dagar, så idag var vi duktiga hemma!(:

Nu ska jag lägga mig och läsa på provet vi har tills i morgon!:(

PussE
Du är mitt allt! Jag älskar dig, bara dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0