IDOL

ja.
somnade en sväng förut och när jag vaknade var allt städat.(:
jätte skönt.:) tuur man har bästa gosis<3
har precis kommit hem har vart nere på stan med lättan, köpt lite taco grejjer.;)
duktiga som vi var  så tog vi en promenad, dock förbi donken;D haha
såå jävla roligt. lätt äter alltis mc chicken jr ENDAST sås. och hon i kassa tyckte tydligen hon sa endast ost.:P
och lätt bara " det var fel, jag sa endast sås"
tjejen i kassan" ja jag tyckte väl det, för det ska du alltid ha så blev så förvånad när jag tyckte du sa endast ost." haha vadå stammis där? så FET! haha
ah nu sitter jag isf hemma och väntar på att idol ska börja.:D
lätt kommer sen efter det!;)

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0