Niclas & Ulrika Sand

ja nu har vi precis kommit hem från bröllopet/dopet.
som fakist var över mina förväntingar;D båda var jätte fina och allt var jätte bra.
niclas (farbror) sjöng en egen kärleks låt till ulrika, elle rja två. så några tårer blev det och lite snyftningar.
men det var jätte fint.
över till maten då;)
Som förrätt var det hummer..( :S )
har aldrig vågat mig på att käka hummer eller kräfter men jag smaka lite, coh ajg tyckte de smaka pizza krydder.
kan ju bero på att den var rejält kryddad;D sen smaka det typ fisk. inte min stil med det gick ner ett par tuggor.
Till varmrätt var det kyckling fileé och potatis gratäng..:)mumms på det, låter lite tråkigt men de var jätte gott.
sen efterrätt var de typ värsta goa vaniljglassen och hemgjord chockladsås.
som ni nog märkt var det ju ett litet bröllop bara för dem närmsta.
men det var perfekt för min del, inte för länge och inta massa trams;D haha


Liite bilder :

Kusin, Em & Lille Bror    <3 

Kusin simon, Jag & lillebror <3



Jag & Farmor <3




Niclas, Ulrika & Samuel



Kusin Andreas , StevO och jag..xD



Jag & Kusin Samuel.



Den mindre goda förrätten;)



Mumms!

God Natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0