sov morgon?

Hahah härligger jag och njuter av min sovmorgno, och så får jag veta av dem som ä i skolan att vi inte har de..xD
aha, ganksa så roligt.
men ajg akn säga att det var en sköön sovmorgon..(:
Igår när jag var själv hemma så funkade såklart inte mitt internet, och inte grannens heller;D hahah
det ä så typiskt att allt bara skajävlas när man verkligen vill ha något!
men nu i morse när jag satte på datorn funkade det utmärkt!
Så nu liger jag i sängen under mitt gosiga duntäcke med datorn på magen, solen lyser in och alltkäns som en toppen dag..(: ska försöka komma upp och ta vara på all disk. städade jätte fint över allt annat än köket, jag vill inte köket!:( menmen det måste göras...

Älsklingen var ju i säffle i natt, så han, anders och min lillebror kommer sen senare, så vi ska ha en häälj här neer tänkte vi. =) får se vad som häner,fiska pratar dem på:O det vågar inte jag i en roddbåt på havet, neej fy faen:P

Nu får det nog bli lite mat i magen sen tven en stund!(:

PussE
Linus - jag älskar dig, saknar dig nu efter en dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0