Uddevalla!

äntligen sitter ajg hemma i uddevalla med bäjjbie! saknat ihjäl mig på honom jue!
får nog bli sängen nu snart, är ganska sliten efter ca 6  timmar i en bil idag!

dagen har varit bra, började klockan 8 gick ner och käkade en rejäl hotelfrukost!
hur gott som hellst, sen blev det upp coh sova en liten stund till.
sen ut på stan coh shoppa lite.fick mig två par byxor, en tunika och en fest klänning..(: lite nytt att hänga i garderoben iaf..(: sen vi 2 åkte vi och kollade in brudpoarets lägennhet, jätte mysig..:)
uppsala är faktist hur mysigt som hellst, helt klart skulle man kunna bo där;D
sen åkte vi hemåt vid 4a, var i säffle vid 9 ungefär, jag och älskling åkte ner till uddevalla..:)
så dagen har varit jätte bra!

jag är så sjukt besviken på dig!!
inget kommer någonsin bli som förr, det du gjorde gör man fan inte.
så sjukt jävla lågt gjort! och jag lovar du kommer få det mycket värre med mig nu!
förstår inte vad du vann med detta?
bara för att jävlas! men jag lovar det spelar ingen jävla roll! nu vet ajg bara att du inte var den jag trodde du var.
Du var fan den sista på denna jord jag trodde kunde göra något sånt. håll dig till ditt jävla liv och skiit i mitt!
Allt är perfekt coh dina ord förändrar inget. Du är nu borta.BORTA.

Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0