torsdag

nationella i engelska i morse, gick ju käpprätt åt fel håll iaf!
slutade vid 10, sen stannade vi kvar och pluggade i skolan duktiga som vi är:)
sen ner till Willys en snabbis.
nu ligger jag och Lätt utslagna i soffan. vi har försökt hårt med att flyga fiskmås!
hahha, ja herregud! vi ska klara de! när jag kommer tillbaka den 17 maj! då jävlar. ( http://www.facebook.com/profile.php?id=784744524&ref=profile#!/group.php?gid=105357342841084&ref=ts)
i dag är de sista hel dagen här i Uddevalla för mig på 3 veckor.
åker hem till Säffle i morgon, sen på måndag börjar allvaret! wiie.
kommer sakna min brudar, men som tur är kommer dom upp den 15 maj:) ia en del av dem=)

idag kanske älskling kommer hem oxå:)
saknar honom.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0