Airplanes

då var denna dagen avklarad:)

Praktik, soft dag inte en enda kund:P hehe Åkte hem vid halv 2, hoppade i duschen sen vidare till Sjukhuset!
alllt var bra och friskt:P haha tuur de!:) 
Sen kl 6 hade jag mitt samtal, ska seriöst ge 5 deos till min "Pratagubbe" i julklapp! usch!
och jag som blivit så känslig mot dofter, döör typ där.. Hahah.

nu sitter jag iaf "hemma":) 
Mina boys är i väg på kalajs, så har lite ensam tid..
Jag gillert INTE! haha 

Ska kanske välja ut vad jag ska ha på mig i morgon så länge? och göra i ordning allt! så jag slipper stressa så i morgon..:) jaa de ska jag nog banne mig göra!:) ska laga middag oxå innan dom kommer hem:) 

får sätta igång ja;)
hej så länge!:)

It breaks my heart to see
That you're unhappy here with me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0