Stockholm i mitt hjärta

Åh i morse var emelie medvetslös, Missade 10 alarm och 500 samtal så jag vaknade till Liv vid 10:)
haha så stressade iväg till Salongen och kom dit vid 11..:/ hehe jaja TYPISKT mig..
Skulle ju ha lagt mig tidigt igår eftersom jag var så trött, men blev ändrade planer så Putte och Marcus kom och hämtade mig så åkte med hem till Marcus och kollade film, så kom väl hem igen vid halv 3, och då var de yatzy turnering hemma med Annis och han den där som äger sköldpaddan;) så inte konstigt jag sooov.:P

aja, Sen var de full fart hela dagen, kunder hela tiden. slutade vid 5, åkte hem till mamma, sen vidare till F.d grannen och kliiptte henne och hennes gubbe:)
Och nu sitter jag här, ögonen går i kors på mig..
MEN nu ska jag Till min Norrman och nörda lite Fifa och umgås med killarna!:)
Ha en bra kväll.
Puss&Kram Em




I still love you
But I just can't do this
I may be dumb but
I'm not stupid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0