Bra helg:)

i fredags var vi lediga, jag och Lättan tog med oss pelle och gick till Magda en sväng:)
sen runt 4 åkte jag med Magda och Lätt till Bengtsfors.
dom käkade kina mat, sen åkte vi hem till Lättis. gjorde oss i ordning och sen åkte vi till
Evelina:) satt där och drack lite, och spelade sms roulette;) som en del kanske märkte;)
HAHA skickade iväg ett par pinsamma sms;)
men de var trevligt, vi var ett gäng tjejer, sen runt 12 gick vi till Sjöholm, men efter en halv timma fick vi åka hem för jag blev ganska dålig;) haha så när vi kom hem till lätt igen var toaletten min bästa vän, och lätt fick ta hand om mig lite:) mata mig och så:) haha nej då, de var inte SÅ farligt.
men kvällen vara iaf rolig och mysig! :)
på lördagen låg vi och sega hela dagen och tog bussen till Uddevalla igen vid halv 5.
Linus kom och hämtade oss vid Willys, sen hem snabbt, gosa lite=)
sen gick jag och Lättan över till mig och malin och lagade godmat, åt massa chips, dipp och kollade på melodifestivalen:) och spelade monopol!:P
sengick vi faktiskt och la oss vid elva typ:O ahha
och i morse vaknade vi vid 11, jag gick ut och pussade lite på Linus för han skulle åka till Norge.
sen in igen och städa /diska. sen hade vimassage tajm ;)
lyssnade på avslappnings musik och masserade varann i 20 min var. hahahah
vi är roliga vi.
sen blev de ännu mer vänner avsnitt sen så somnade vi, vaknade igen vid 4.
och nu ligger jag hemma hos mig och Linus.
ska börja städa tänkte jag, ser ut som fan!!

bilder kommer sen.
Puss


Pelle och Lätt på promenad:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0