onsdag/torsdag / fredag

jag och mamma var i säffle en sväng i onsdags.
kollade runt och sen tog en fika hos kusin!
på kvällen tog jag mig en ragg med Lisa & Malin:)
haha, så himla overkligt!! haha KUL=)
tog en fika på mcd och hade trevligt:)

tidigt i torsdags så kom magda, Lätt & felix hem till mig i svanskog:)
så vi åkte till kstad, först IKEA. fick med mig lite skit hem:)
sen blev det bergvik, köpte mig 2 par jeans. ett par "boyfriend" jeans, och ett par tajta;)
sen ett par linnen och lite små skit. och paris hilton parfym, can can!:)
sen åkte vi in till stan, där hittade vi lite till lite smått och gott.
ett par mys, 2 stooora tshirtar, nattlinne( till Linus;)) sen var de nå mer.
sen åkte vi till säffle ragga runt lite, träffade Meeeelllleeruud Emelie=)
som är uppe i värmland och tar körkort:)
sen hem till svanskog igen, och alla sov hos mig;)

idag gick vi upp tidigt och åkte upp till stallet och
red lite:) första gången lättan red!;)
men de gick riktigt bra faktist;) ingen ramla av:P
sen hämtade jag och magda upp olivia hos dagmamman:)
sen åkte mina gäster hem, och jag passade olivia:)
men hon fick så ont i örat( antagligen öroninflammation:() så hon gråt/skrek konstant i
2 timmar:( stackarna.

nu sk ajag och pappa gör Taco:)

Pusshej!


Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0